Fundacja
Farmacji
Dolnośląskiej

Aktualności
Fundacja "Farmacja Dolnośląska" informuje, że istnieje możliwość starania się o przyznanie stypendium rocznego w wysokości do 600,00 złotych miesięcznie.

Stypendia przeznaczone są dla studentów farmacji od II roku studiów, uzyskujących dobre wyniki w nauce i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Termin składania wniosków do dnia 18.10.2023 r. w formie przesyłki pocztowej na adres biura Fundacji "Farmacja Dolnośląska", ul. Borowska 211, 50-556 Wrocław lub w biurze Fundacji (w holu głównym) Wydziału Farmaceutycznego.

Dokumenty wymagane:
1. Podanie z uzasadnieniem wniosku (nr telefonu, e-mail).
2. Uwiarygodniona kopia ocen z indeksu z ostatniego roku.
3. Dokumentacja sytuacji materialnej rodziny (zaświadczenie o dochodzie wystawione przez Urząd Skarbowy lub Urząd Gminy).
W 2022 r. nastąpiło przekazanie zakupionych dla Wydziału Farmaceutycznego komputerów do pracowni komputerowej w Katedrze Dietetyki i Bromatologii oraz podręczników akademickich dla Wydziałowej Biblioteki. W przekazaniu uczestniczył Dziekan Wydziału dr hab. Marcin Mączyński prof. uczelni oraz Prezes Fundacji "Farmacja Dolnośląska" prof. dr hab. Janusz Pluta. Zakupiono 7 komputerów do celów dydaktycznych oraz 68 podręczników akademickich. Wartość przekazanych darów, to około 27.000 PLN.
Fundacja ,,Farmacja Dolnośląska'' zdecydowała w październiku 2022 roku, zakupić dla Czytelni Biblioteki Wydziału Farmaceutycznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu 56 podręczników.
Fundacja "Farmacja Dolnośląska" informuje, że istnieje możliwość starania się o przyznanie stypendium rocznego w wysokości do 600,00 złotych miesięcznie.

Stypendia przeznaczone są dla studentów farmacji od II roku studiów, uzyskujących dobre wyniki w nauce i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej. Termin składania wniosków do dnia 21.10.2022 r. w formie przesyłki pocztowej na adres biura Fundacji "Farmacja Dolnośląska" ul. Borowska 211, 50-556 Wrocław lub do punktu Kancelarii Wydziału w Dziekanacie Wydziału Farmaceutycznego (w holu głównym). Ewentualne informacje dodatkowe w biurze Fundacji.

Dokumenty wymagane:
1. Podanie z uzasadnieniem wniosku (nr telefony, e-mail).
2. Uwiarygodniona kopia ocen z indeksu z ostatniego roku.
3. Dokumentacja sytuacji materialnej rodziny (zaświadczenie o dochodzie wystawione przez Urząd Skarbowy lub Urząd Gminy).